Recenzie „Anotimpuri istorice” de Marina Costa

No Comments

Ce ar merge un volum sublim de poezie cu această atmosferă de iarnă, nu? Pe toți ne bucură faptul că suntem români și că trebuie să fim uniți cu toții, nu-i așa?

📖 Ei bine, poeziile din volumul scris de Marina Costa scoate în evidență speranța și bucuria de care orice român are nevoie, mai ales când vrem să vedem o nuanțare a minunatelor anotimpuri, lăsând o urmă de înțelepciune în sufletele noastre, dar și ne face să fim curioși de ceea ce a vrut să spună autoarea prin vorbele sale magnifice.

📖 Fiecare poezie din volumul acesta a fost emoționantă și bine realizată, deoarece autoarea are o măiestrie de nedescris, asemenea unui condei plin de idei inspirate și șlefuite până la realizarea unui rezultat de succes, emoționând până la culme cititorul, astfel încât acesta să vrea tot mai multe poeme emoționante și pline de iubire sufletească.

📖 Poeziile ce cuprind capitolul „Anotimpuri” au fost preferatele mele, deoarece Marina Costa a adus o sensibilitate aparte fiecărui anotimp, conturându-l și personificându-l ca pe o persoană sensibilă și plină de viață, ieșind la iveală un amalgam de sentimente frumoase și nostalgice despre fiecare anotimp în parte. Aici m-am regăsit și eu, mai ales că sunt născut într-o lună de toamnă mirifică, iar poeziile dedicate toamnei mi-au umplut sufletul până la culme, prin originalitatea și vorbele dulci pe care Marina Costa le-a folosit la descrierea amănunțită a unui anotimp mirific și plăcut.

📖 Dacă poeziile ce vorbeau despre anotimpuri m-au emoționat extrem de mult, cele din capitolul „Istorice” m-au marcat extrem de mult, deoarece am reușit să văd cu alți ochi câteva figuri importante din istoria și patria noastră, deși eu vedeam aceste figuri istorice dure și nemiloase, ce puteau să te intimideze ușor și să-ți sângereze ochii, însă acestea erau doar personaje enigmatice și pline de speranță, ce voiau să fie îndrăgite și înțelese de cititor.

📖 Avem și poezii dedicate patriei noastre, dar acestea sunt extrem de emoționante și chiar am plâns la poeziile legate de partie sau de limba noastră frumoasă și mult iubită, deoarece acestea surprind laturi istorice și bine realizate ale strămoșilor noștri, inducând cititorului mândria aceea că este român și că iubește românește, lăsând emoțiile pe tavă pentru următoarele lecturi ale poeziilor.

📖 Poeziile ce au compus capitolul „Doruri” au conturat extrem de bine nostalgia autoarei asupra unor amintiri frumoase ce i-au răscolit sufletul, realizând un cumul de sentimente și trăiri pentru o persoană sentimentalistă, care își aduce aminte cu drag de vremurile bune din excursiile și tinerețea pe care aceasta le-a avut de-a lungul vieții. Nostalgia pe care a exprimat-o autoarea a fost bine definită, astfel încât cititorul să simtă cu adevărat cuvintele pe care aceasta a vrut să le exprime prin scrierea unui volum frumos, dar și de calitate.

📖 Per total, toate poeziile din volumul „Anotimpuri istorice” au fost extrem de emoționante și de răscolitoare, deoarece autoarea a simțit să împărtășească sentimentele de bucurie, nostalgie și de tristețe cu cititorii săi, impregnând o aură poetică ce ilustrează iubirea față de poezie și măiestria pe care aceasta le-a avut la conceperea unui volum profund de poezie.

📖 5⭐. Recomand cu drag acest volum de poezie, dacă sunteți pasionați de istorie și de poezii ce vă pot răscoli sufletul.

Categories: Uncategorized