0

Recenzie ,,Iubire de probă” un roman scris de Alex Light( un roman Wattpad)

January 16, 2021

Bună dragilor! Astăzi vă voi spune câteva impresii despre romanul ,, Iubire de probă” scris de Alex Light, care a apărut acum câteva luni la Editura CorinTeens.

Descriere și impresiile recenzorilor din străinătate:

,, O poveste amuzantă și captivantă despre o relație falsă și o iubire adevărată.

A trecut foarte mult timp de când Becca Hart, o adolescentă de 18 ani, nu mai crede în iubirea adevărată. Însă când fosta ei cea mai bună prietenă o tachinează pentru că nu are și ea un iubit, Becca pretinde că este îndrăgostită, în secret, de cineva.

Brett Wells are tot ce-și poate dori cineva. Fiind căpitanul echipei de fotbal și unul dintre cei mai populari tipi de la școală, n-ar trebui să aibă nicio problemă să-și găsească o iubită, însă el a fost tot timpul preocupat doar de viitor, nu de cine-l va însoți la balul de absolvire. Când aude din întâmplare minciuna Beccăi, Brett se hotărăște să intervină și să devină misteriosul ei iubit. E soluția perfectă: el scapă de cei care îl bat la cap că nu iese cu nimeni, iar ea poate continua cu păcăleala.

Dar să se prefacă a fi un cuplu perfect nu este chiar ușor, mai ales când abia se cunosc unul pe celălalt. Becca tot mai încearcă să adune laolaltă bucățile împrăștiate ale vieții ei distruse cu ani în urmă, iar Brett se străduiește să o mențină pe a lui pe linia de plutire, așa că cei doi încep să-și dea seama că au mai multe în comun decât și-au închipuit vreodată. Când granița dintre real și fals începe să se destrame, adolescenții sunt siliți să răspundă la întrebarea: nu cumva această iubire de probă e singurul lucru adevărat din viețile lor?”

,,O intrigă romantică ingenioasă”- Kirkus Reviews

,,Ce mi-a plăcut cel mai mult la această carte a fost că, pe măsură ce avansam în poveste, deveneam tot mai atașată de personaje. E că un bulgăre de zăpadă care o ia la vale și care te face să devii tot mai interesat de ce se întâmplă mai departe. […]

,,Iubire de probă” este perfectă pentru orice cititor care încearcă să evadeze departe de greutățile acestei lumi. Am rămas mută de admirație, am zâmbit, am râs și m-am trezit captivată de poveste”- YA Books Central

,, Pasiunea care se naște între personajele principale și vulnerabilitatea lor dau farmec acestei povești romantice pentru tineri, transformând-o într-o lectură agreabilă și amuzantă. ,, Iubire de probă” abordează aspectele obișnuite ale vieții de licean și adaugă un strop de speranță: ideea că prietenia și sinceritatea pot reprezenta fundamentul unei relații romantice.”- Common Sense Media.

Recenzie:

Îi avem că protagoniști pe Becca și pe Brett care au făcut toată acțiunea și intriga cărții. Au fost personajele mele preferate din carte și am simțit că este adevărat ceea ce citesc sau că este doar in imaginația mea, eu fiind cititor de cărți romance, credeam că totul era în imaginația mea, dar de fapt era adevărat.

Acțiunea cărții a fost destul de interesantă și evocatoare. Autoarea a integrat câteva elemente surpriză care au făcut cartea mai palpitantă și incitantă, astfel încât a atras cititorul într-un univers literar în care se poate transpune, astfel încât cititorul poate trăi și el aceleași întâmplări ca și personajele din carte. Tot acțiunea a avut o dinamică care poate propulsa cartea în zona romance combinat cu zona de YA(Young Adult).

Intriga afișată în această carte a fost pur și simplu intensă deoarece nu știai dacă o să se întâmple sau nu o să se întâmple anumite întâmplări din carte, dar această intrigă a făcut totul și mai interesant decât a părut să fie în această carte.

Punctul culminant a avut un rol extrem de important în ceea ce privește această carte. Adică acest punct culminant a avut câteva elemente specifice acestui gen romantic și un pic de ficțiune Young Adult (YA) care au putut impresiona la prima vedere cititorul, astfel încât îl poate face pe cititor să vrea această carte și să-o citească, ca să poată vedea și acesta cum este cu adevărat această carte, dar acest punct culminant a fost bine realizat și bine gândit, deoarece se arată contul că oricine poate face ceva dacă ai talent și dacă ești creativ.

Nota finală 5/5 stele. O recomand. Cartea o puteți găsi pe site-ul celor de la Corint, Libris, Elefant, Cărturești.

Despre autoare:

ALEX LIGHT a început să scrie, pe când era adolescentă, în comunitățile on-line Episode Interactive și Wattpad. A născocit zeci de povești de dragoste și a strâns aproape 100 de milioane de lecturi în mediul virtual. Cu o diplomă în Literatura engleză, are scuza perfectă să citească multe cărți, atunci când nu este prea ocupată să le scrie pe ale ei. Locuiește în Toronto, Canada, cu animalele ei de companie, două pisici și un câine, și adora iarna.Iubire de probă este romanul ei de debut.

Spor la citit! Pe curând!